אוסף רעיונות קצרים

Eran Goldman-Malka · April 27, 2014

  1. למה אין עמדה בנתב”ג , באיזור קבלת הפנים של הטיסות החוזרות שמאפשרת לך להדפיס שלט ברוך/כה/כים הבא/ה/ים עם השם של הנוסע ?
  2. מערכת יד שנייה מבוססת צילום, אפליקציה שמאפשרת קודם לצלם את החפץ (אפשר כמה תמונות) ואז כמו שאפשר לשלוח אותן ב”מהנשמע” (whatup) או כל אפליקצית מסרים אחרת, להוסיף כמה מילים וכל מי שנמצא בסביבה שלי מקבל הודעה שהחחץ זמין למסירה / מכירה
  3. מיקור חוץ של המחשוב הארגוני בליסינג – שרת וירטואלי + עמדות קצה רזות בתשלום חודשי לפי הצרכים של העסק במקום תחזוקה איןסופית של ברזלים.
  4. מחשבון מיסים עקיפים (יש כבר מימוש ראשוני : http://go2gov.co.il ) הפרוייקט הוא בקוד פתוח (כשיהיה לי זמן או אם מישהו יבקש אני אעלה אותו לgithub) הרעיון הוא שאחרי פגישה עם רואה החשבון הבנו שיש מצבים שמעל ל100% מההכנסה הולך לממשלה !!! וזה לא הגיוני.
  5. אפליקציה להקסו/ אוקטה/ איזו מטריות http://jdan.github.io/isomer/
  6. שעון לגברים שהוא סט כלים – החיבור לרצועה בצד אחד חלול ומאפשר הכנסת מברג (שנמצא בציר השני) , תחתית השעון היא פותחן בקבוקים, פנס לד באחד הצדדים וכו’…
  7. כיתוב משעשע לחולצות :
    • האימון שלך זה החימום שלי
    • אני “ה”מרוקאית , {ובפונט קטן} שאמא שלך הזהירה אותך ממנה …
  8. (לדעתי כבר יש כזה ) בית גידול לציפורים שהדופן האחורית שלו היא שקופה ועם כפתורי ואקום, כדי שהילדים יוכלו לצפות בגוזלים בלי להפריע להם.

 

בעתיד אני אוסיף עוד רעיונות קצרים לפה 🙂

 

Twitter, Facebook